پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3233
-
الف
+

انیمیشن «کوکو» در صدر باکس آفیس آمریکا قرار گرفت

انیمیشن «کوکو» با پشت سر گذاشتن «لیگ عدالت» به عنوان فیلم اول باکس آفیس آمریکا شناخته شد.

انیمیشن «کوکو» با پشت سر گذاشتن «لیگ عدالت» به عنوان فیلم اول باکس آفیس آمریکا شناخته شد.

به گزارش آی‌فیلم، «کوکو» محصول دیزنی-پیکسار با فروش  ۱۸.۶ میلیون دلار و نمایش در ۳۹۸۷ سالن سینما به راحتی «لیگ عدالت» محصول کمپانی برادران وانر را شکست داد.

این فیلم انیمیشن فانتزی موزیکال در سه روز نخست اکران موفق به فروش ۴۰.۸ میلیون دلار شد، در حالی که «لیگ عدالت» با نمایش در ۴۰۵۱ سالن سینما در همین بازه زمانی  ۳۵.۵ میلیون دلار کسب کرد.

در مجموع پیش‌بینی می‌شود «کوکو» در تعطیلات پنج روزه شکرگزاری حدود ۷۱ میلیون دلار فروش کند که شامل بازه زمانی چهارشنبه تا یکشنبه می‌شود و حداقل ۱۲ میلیون دلار بیشتر از «لیگ عدالت» بفروشد.

دو فیلم دیگر دیزنی شامل «یخ زده» با فروش ۹۳ میلیون دلار در سال ۲۰۱۳ و «موآنا» با فروش ۸۲ میلیون دلار در سال ۲۰۱۷ جایگاه بالاتری کسب کرده بودند.

«کوکو»‌ از سوی ۶۲ درصد مخاطبان «عالی» و از سوی ۲۴ درصد «خیلی خوب» توصیف شده است. ۷۳ درصد مخاطبان هم گفته‌اند حتما آن را به دوستانشان پیشنهاد می‌کنند.

لی آنکرک کارگردان «کوکو» و آدرین مولینا کمک وی در تولید این فیلم بوده‌اند و داستان آن بر مبنای تعطیلات روز مرگ در مکزیک ساخته شده است. شخصیت اصلی این فیلم یک پسر ۱۲ ساله است که آرزوی اش این است که موسیقیدان بشود و در عین حال تاریخ خانوادگی‌اش را در سرزمین مرگ، کشف می‌کند.

م ه / س م

نظر شما
ارسال نظر